اخبار حوادث

باند سارقان شیک پوش دستگیر شدند

  • رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با هشدار به شهروندان به ویژه افراد پیر و مسن از آنان خواست، به افراد غریبه اعتماد نکنند و از به همراه داشتن جواهرات گرانقیمت و در معرض دید قرار دادن آن در سطح شهر جدا خودداری کنند.

 

سرهنگ ذبیح اله پهلوانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از افراد مسن و پیرزن و سرقت جواهرات و طلاجات از سوی افرادی ناشناس با خودروهای گرانقیمت و چهره ای موجه، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات از مال باختگان و بررسی صحنه های سرقت مشخص شد، اعضای باند سارقان حرفه ای با استفاده از خودروهای گرانقیمت و چهره ای موجه در پوشش افراد خیرّ به بهانه کمک به مستمندان با جلب اعتماد و سوء استفاده از غفلت مال باختگان، اقدام به سرقت جواهرات و طلاجات آنان می کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، پنج متهم به سرقت و مالخر از اعضای باند سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی این افراد را دستگیر کنند.

سرهنگ پهلوانی از توقیف چهار دستگاه خودرو سواری سوناتا و پژو پارس در عملیات پلیسی خبر داد و افزود: در بازرسی از خودروی متهمان بیش از ۵۰۰ گرم انواع طلا و جواهر به همراه اسناد و مدارک هویتی و اسکناس های ۱۰۰ هزار ریالی و چک پول های ۵۰۰ هزار ریالی کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان از کشف ۱۵ فقره سرقت تاکنون خبر داد و افزود: تحقیقات بیشتر پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

سرهنگ پهلوانی از شهروندانی که احتمالا از سوی این افراد مورد دستبرد قرار گرفته اند، خواست، برای شناسایی متهمان و اموال مسروقه و طرح شکایت به پلیس آگاهی استان واقع در ساری، بلوار پاسداران، جنب ترمینال غرب مراجعه یا با شماره ۲۱۸۳۵۵۶ تماس حاصل کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با هشدار به شهروندان به ویژه افراد پیر و مسن از آنان خواست، به افراد غریبه اعتماد نکنند و از به همراه داشتن جواهرات گرانقیمت و در معرض دید قرار دادن آن در سطح شهر جدا خودداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا