دسته‌بندی نشده

دختران دبیرستانی یک زن زندانی را آزاد کردند

  • در برنامه‌های خودجوش یاد شده عواید اقدامات خیرخواهانه به طور مستقل یا با مشارکت این نهاد حمایتی، به بدهکاران غیربزهکاری اختصاص می‌یابد که نه با انجام فعل مجرمانه، بلکه ناخواسته به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد، راهی زندان شده‌اند.

 

به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آستانه میلاد دخت نبوت و روز تکریم مقام زن دبیرستان دخترانه فرزانگان (واقع در منطقه ۱۸ تهران) با برپایی آیین گلریزانی موجبات آزادی بانویی را فراهم کردند که با وجود سرپرستی از یک خانواده سه نفره به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی خود در بند حضور داشت.

در این مراسم که با حضور جمعی از اولیاء دانش‌آموزان برگزار شد، بواسطه کمک‌‎های خالصانه این خیرین «عادله- الف» پس از تحمل ۴ ماه حبس و دوری از فرزندان، در آستانه عید پیش‌رو و سال نو به آغوش خانواده بازگشت.

چند سالی است برخی از مدیران مدارس ضمن هماهنگی با ستاد دیه، به منظور آموزش عمومی دانش‌آموزان خود در انجام فعالیت‌های اجتماعی و همچنین نهادینه کردن روحیه انفاق در سنین رشد، با اختصاص وقت و تشویق آینده‌سازان ایران اسلامی در مشارکت‌های نوعدوستانه، اتفاقات و لحظات ماندگاری را خلق می‌کنند.

در برنامه‌های خودجوش یاد شده عواید اقدامات خیرخواهانه به طور مستقل یا با مشارکت این نهاد حمایتی، به بدهکاران غیربزهکاری اختصاص می‌یابد که نه با انجام فعل مجرمانه، بلکه ناخواسته به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد، راهی زندان شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا