دسته‌بندی نشده

حسینی صدرآبادی رئیس سازمان تعزیرات است

  • حسینی صدرآبادی همچنین عضو فعال بسیج حقوقدانان بوده و در تمام دوران دفاع مقدس در مناطق مختلف حضور داشته است. استاد دانشگاههای تهران ، الزهرا و شهید چمران پیش از این نیز به عنوان رئیس سابق دانشكده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران مشغول فعالیت بوده است

 

از حسینی صدرآبادی که دوماه پیش از این به عنوان قائم مقام معاون پارلمانی رئیس جمهور مشغول به خدمت بود، به عنوان رئیس جدید سازمان تعزیرات حکومتی یاد می‌شود.

جمشیدی که از اردیبهشت سال 94 عهده‌دار ریاست سازمان تعزیرات حکومتی شده بود، امروز و در مراسم تودیع، جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.

از حسینی صدرآبادی که دوماه پیش از این به عنوان قائم مقام امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور مشغول به خدمت بود، به عنوان رئیس جدیدسازمان تعزیرات حکومتی یاد می‌شود.

وی دکترای حقوق  عمومی گرایش دادرسی اداری از فرانسه است که سابقه مدیرکل بازرسی استان های خوزستان و بوشهر و تعزیرات خوزستان ،هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز ،مدیرکل حقوقی وزارت جهاد، عضو شورای راهبردی بسیج حقوقدانان استان خوزستان، مدیر كل آموزش و پژوهش سازمان بازرسی كل كشور و سمت‌های اجرایی و مدیریتی متعددی را در دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت دادگستری، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان تعزیرات حکومتی را در کارنامه کاری خود دارد.

حسینی صدرآبادی همچنین عضو فعال بسیج حقوقدانان بوده و در تمام دوران دفاع مقدس در مناطق مختلف حضور داشته است.

حسینی صدرآبادی همچنین عضو فعال بسیج حقوقدانان بوده و در تمام دوران دفاع مقدس در مناطق مختلف حضور داشته است. استاد دانشگاههای تهران ، الزهرا و شهید چمران پیش از این نیز به عنوان رئیس سابق دانشكده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران مشغول فعالیت بوده است که  علاوه بر تدریس در چند دانشگاه و ارائه ده‌ها طرح و مقاله ‍پژوهشی، بیش از ده پایان نامه دوره های تحصیلات تکمیلی را راهنمایی و داوری کرده است. حسینی صدرآبادی پیش از این معاون امور مجلس و حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی (وزارت دادگستری) بود.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا