احکام آماده

قرار اجرای پرونده به داوری

  • با تصويب قانون آيين دادرسي دادگاه هاي عمومي و انقلاب در امور مدني در سال 1379، مواد 454 تا 501 طي باب هفتم به امر (داوري ) اشاره كرده اند .

 

قرار ارجاع امر به داوري (داوري نامه )

 

 

 

بسمه تعالي

 

دادگاه نظر به اينكه طرفين دعواي حاضر به موجب قرارداد مورخ ….توافق نموده اند كه اختلافات ناشي از قرارداد مزبور از طريق ارجاع امر به داوري حل و فصل خواهد شد و با توجه به اين كه مورد حاضر مشمول ماده 635 و 637 و 639 قانون آيين دادرسي مدني سابق بوده و امر انتخاب داور بر عهده دادگاه قرار گرفته و داوران منتخب نيز به موجب لايحه ثبت شده …. قبولي خود را در انجام داوري اعلام نموده اند ،لذا اين دادگاه در اجراي تكليف مقرر در ماده 647 قانون فوق الذكر مبادرت به تنظيم اين داوري نامه مي نمايد تا آقايان …. كه به عنوان داور انتخاب شده اند در دعواي حاضر كه از اينجانب …. عليه …. طرح شده با ملاحظه محتويات پرونده ، قرارداد مورخ …. را دقيقاً بررسي نموده و با لحاظ مقررات داوري در باب هشتم قانون آيين دادرسي مدني سابق و با در نظر گرفتن اسناد و دلايل طرفين و با رعايت شرايط قرارداد مستند دعوي حكماً / صلحاً راي كتبي خود را كه بايد موجه و مدلل بوده و نبايد با قوانين موجد حق مخالف باشد ، ظرف مدت …. از تاريخ ابلاغ اين قرار به اين دادگاه تسليم نمايد . بديهي است ، طرفين دعوي مجازند اسناد و مدارك خود را تسليم داوران نمايند و داوران نيز مي توانند توضيحات لازمه را از طرفين دعوي بخواهند .

 

 

رئيس شعبه ….

 

دادگاه – مقرر مي دارد دفتر اين داوري نامه به دوران منتخب اعلام نمايد.

 

 

 

 

با تصويب قانون آيين دادرسي دادگاه هاي عمومي و انقلاب در امور مدني در سال 1379، مواد 454 تا 501 طي باب هفتم به امر (داوري ) اشاره كرده اند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا