احکام آماده

نمونه دستور رفع مهر و موم

  • مقررات راجع به نگه داري مال امانت تا زمان تقسيم تركه و رفع كليه اختلافات في ما بين ورثه نگه داري خواهم كرد اجراي قرار رفع مهر و موم در ساعت …. به پايان رسيده و به دادگاه مراجعت گرديد .

 

نمونه اي از اجراي قرار رفع مهر و موم تركه

 

 

 

 

بسمه تعالي

 

به تاريخ ….. پرونده كلاسه … حسب الارجاع رياست دادگاه براي اجراي قرار رفع مهر و موم تركه شادروان …. تحت نظر است متقاضي حضور دارد . خواندگان حضور ندارند . متقاضي رفع مهر و موم اظهار  داشت وسيله اجراي قرار فراهم است در معيت او به نشاني مندرج در درخواست عزيمت كرديم و در ساعت … به محلي كه تركه در آن نگه داري مي شود وارد شديم ، ذينفع اظهار داشت مقداري از ماترك كه …. قلم كالا مي باشد و مشخصات آنها در صورت جلسه مهر و موم تركه نوشته شده ، همچنان به امانت نزد من است . تقاضا دارم از اموالي كه در مغازه وجود دارد رفع مهر و موم نماييد بدواً مهر و موم قفل درب مغازه معاينه شد صحيح و سالم است هيچ گونه اثري از تخريب مشاهده نگرديد مهر و موم برداشته اشياء داخل بدين شرح است :

1-….2-…..3-……4-….

و غيره پس از صورت برداري از ماترك ، متقاضي اظهار داشت اموال مهر و موم شده ديگري وجود ندارد و مقداري از تركه كه به امانت نزد من است به شرح صورت مهر و موم  تركه موجود است اجراي قرار رفع مهر و موم تركه در مغازه به شرح صورت جلسه پايان يافت و كليه ماترك تحويل آقاي …..شده مقررات راجع به نگه داري مال امانت تا زمان تقسيم تركه و رفع كليه اختلافات في ما بين ورثه نگه داري خواهم كرد اجراي قرار رفع مهر و موم در ساعت …. به پايان رسيده و به دادگاه مراجعت گرديد .

 

 

 دادرس مجري قرار …..

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا