دسته‌بندی نشده

مرکز مشاوره حقوقی موسسه دادگان

مرکز مشاوره حقوقی موسسه دادگان ارائه دهنده خدمات نوین مشاوره در تهران توسط مجموع 37 از بهترین و مجرب ترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران  .
‎ورود آدمي به عرصه حقوق با شروع سفرش به دنيا ، با بهره مندي از حق حيات از سوي باريتعالي آغاز مي شود و در تمام طول سفر و در هر مرحله از زندگي با حقوق و تكاليف متعددي مواجه مي شود كه گاهي اين حقوق توسط همسفران گاه به عمد ، گاه به حادثه و گاه از روي نا آگاهي ناديده گرفته مي شود.
‎ناگزير همه انسانها در طول زندگي اسنادي را امضا مي كنند كه هر واژه آن داراي بار حقوقي است و ميتواند تعهداتي را بر ذمه مستقر و يا حقي را سلب يا به ديگري منتقل نمايد.لذا بدون مشورت با مشاور حقوقی و وكيل دادگستری، اين امر مي تواند خسارات بعضا جبران ناپذيري را ايجاد نمايد.
‎ما مفتخريم كه در اين سفر، بلدِ راهتان شويم و با بهره گيري از تيمي مجرب از قضات، وكلاي دادگستري و مشاوران حقوقي شما را در اين مسير ياري نماييم.
‎اين موسسه بر آن است تا با ارائه مشاوره حقوقي در كليه زمينه ها از جمله كيفري، حقوقي، خانواده، قراردادها، ثبتي ، مالياتي و… شما را از بروز اختلافات و دعاوي احتمالي ايمن نگهداريم و به ياري وكلا وحقوقدانان مجموعه، گام به گام ، در دستيابي به حقوقتان در محاكم همراهيتان نماييم.مرکز تخصصی مشاوره حقوقی در زمینه های مختلف مشاوره حقوقی و  وکالت امور ملکی(املاک و مستغلات ) مشاوره امور کیفری و جزایی .وکالت و انعقاد قراردادهای داخلی و بین المللی ،کار و تامین اجتماعی توسط وکیل های دادگستری بین  المللی . وکالت و مشاوره حقوقی امور خانواده(طلاق ،مهریه و ….) خدماتی ویژه ای را ارائه می نماید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا