اخبار حوادث

اقدام به قتل عاقبت اختلاف دو همسایه بود

  • مقتول پس از خارج شدن از خانه توسط همسایه اش (فردی به نام (ی . م)) به وسیله اسلحه شکاری به قتل رسیده که با حضور به موقع مأموران انتظامی قاتل در همان لحظه دستگیر و پرونده به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بافت ارجاع شد.

 

خدابخش روح الامینی – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت با بیان اینکه رسیدگی به پرونده قتل در بافت در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان در حال انجام است افزود: متهم بلافاصله دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

این مقام قضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارش مبنی بر تیراندازی منجر به فوت در شهرستان بافت، بلافاصله دادرس دادگاه به جانشینی از بازپرس به همراه مأموران پلیس آگاهی در محل حادثه شدند.
روح الامینی بیان کرد: پس از تحقیقات اولیه مشخص شد به دلیل نزاعی مبنی بر اختلاف خانوادگی فردی پنجاه ساله به نام (ج.ع) بر اثر اصابت گلوله توسط همسایه اش به قتل رسیده است.
وی افزود: مقتول پس از خارج شدن از خانه توسط همسایه اش (فردی به نام (ی . م)) به وسیله اسلحه شکاری به قتل رسیده که با حضور به موقع مأموران انتظامی قاتل در همان لحظه دستگیر و پرونده به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بافت ارجاع شد.
هفته گذشته نیز اختلافات خانوادگی، منجر به کشته شدن یک جوان در شهرستان بافت شد./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا