اخبار حوادث

سارق منازل و مغازه های بابل دستگیر شد

  • فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت از شالیکوبی ها، منازل و مغازه شهروندان با استفاده از خودروی سرقتی در سطح شهرستان‌های ساری، جویبار، بابلسرو بابل اقرار کرد.

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌ها و منازل شهروندان در سطح شهرستان بابل و شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پس از چند روز موفق شدند، سارق به نام ” م- ی” ساکن یکی از شهرستان‌های شرق استان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت از شالیکوبی ها، منازل و مغازه شهروندان با استفاده از خودروی سرقتی در سطح شهرستان‌های ساری، جویبار، بابلسرو بابل اقرار کرد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: این فرد با حکم صادره و قرار مناسب روانه زندان شد.

وی با هشدار به شهروندان از آنان خواست همواره مراقب امول خود باشند و منازل ومغازه‌های خود را به سیستم‌های حفاظتی و مراقبتی همچون دوربین مداربسته مجهز و پلیس را در پیشگیری از جرم یاری کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا