اخبار حوادث

ماجرای تجاوز به دختر دانش آموز مدرسه اسلام آباد ارومیه چیست

  • وزیر آموزش و پرورش نیز ضمن تعیین نماینده و بازرس ویژه برای پیگیری ماجرای آزار جنسی دختر ارومیه ای، دستوری در این خصوص صادر کرده است. متن نامه سید محمد بطحایی درباره ماجرای تجاوز به دختر دانش آموز را در ادامه می بینید…

ماجرای مدرسه اسلام آباد ارومیه | در حالی که چند ساعت پیش مردم خشمگین اسلام آباد ارومیه به مدرسه حمله ور شده و بسیاری از اموال شخصی و عمومی را به خاطر خشم از خبر تجاوز به دختر دانش آموز 12 ساله، تخریب کردند، فرماندار ارومیه ماجرای تجاوز سرایدار به دختر را تکذیب کرد. این در حالی است که متهم ماجرای آزار دختر ارومیه ای، در بازداشت به سر می برد.

سرایدار یک مدرسه دخترانه در ارومیه که با اتهام شیطانی روبرو است، ظهر امروز در پی حمله مردم به مدرسه به خاطر تجاوز وی به یک دختر 12 ساله بازداشت شد.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی درپی اعتراض جمعی از والدین دانش آموزان یکی از مدارس ارومیه مبنی بر رفتار غیراخلاقی نیروی خدماتی این مدرسه در محل حضور یافت و دستور پیگیری موضوع را صادر کرد.
تجمع اعتراضی والدین دانش آموزان این مدرسه از حوالی ساعت 15 امروز دوشنبه یکم آبان آغاز شد و در حضور عوامل انتظامی همچنان ادامه داشت.
رکنا نوشت: شنیده ها حاکی است که جمعی از مسئولان از جمله فرماندار ارومیه و اعضا شورای اسلامی شهر اورمیه در محل حضور دارند و دستور ویژه برای رسیدگی این پرونده صادر کردند.
ارومیه در غرب دریاچه ارومیه، در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته و منطقه اسلام آباد یکی از مناطق جنوب شهری ارومیه واقع در محله کشتارگاه است.
فرماندار ارومیه تجاوز را تکذیب کرد
انتشار خبری مبنی بر تجاوز سرایدار مدرسه به دانش آموز دختر پایه ششمی در حالی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که فرماندار ارومیه این اتفاق را تکذیب کرد.
رییس شورای تامین شهرستان ارومیه گفت: اعتراض والدین یک دانش آموز مبنی بر برخورد نامناسب سرایدار این مدرسه با دانش آموز فوق که نهایتا منجر به رضایت والدین وی شد، مورد سوء استفاده بستگان و آشنایان این دانش آموز و تجمع اعتراضی در این مدرسه شده است.
حسن خانی با بیان اینکه سوء استفاده برخی از افراد بی هویت باعث اغتشاش و تخریب اموال شخصی و دولتی این مدرسه شده است، افزود: در این رابطه چند نفر از عوامل اغتشاش توسط مامورین انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.
فرماندار ارومیه در پایان گفت: اخبار غیر موثق در فضای مجازی را تکذیب می کند.
لازم به ذکر است از ساعات پیش خبر تجاوز سرایدار مدرسه به این دانش آموز در برخی از رسانه ها منتشر شده بود.
دستور وزیر آموزش و پرورش درباره ماجرای مدرسه ارومیه
وزیر آموزش و پرورش نیز ضمن تعیین نماینده و بازرس ویژه برای پیگیری ماجرای آزار جنسی دختر ارومیه ای، دستوری در این خصوص صادر کرده است. متن نامه سید محمد بطحایی درباره ماجرای تجاوز به دختر دانش آموز را در ادامه می بینید…

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا