دسته‌بندی نشده

پلیس باند سارقین کاشمر را دستگیر کرد

 

  • رئیس پلیس کاشمر خاطر نشان کرد: متهمان که همگی بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن دارند، اعتیاد شدید به مواد افیونی داشته و چندین فقره سرقت را در پرونده خود یدک می کشند در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند

پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کاشمر با دستگیری اعضای باند حرفه ای اماکن خصوصی پرده از ۲۵ فقره سرقت برداشت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ ابوالقاسم باقری، رئیس پلیس Police کاشمر در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing از خانه ها و باغ ویلاها در این شهرستان، تیم دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شد.
رئیس پلیس کاشمر افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده میدانی به سر نخ هایی دست پیدا کردند که منجر به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه شد.
وی ادامه داد: پلیس با تحقیقات از مالخر اموال سرقتی، چهار تن از اعضای اصلی باند سرقت از خانه ها و باغ ویلاها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، آن ها را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
رئیس پلیس کاشمر خاطر نشان کرد: متهمان که همگی بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن دارند، اعتیاد شدید به مواد افیونی داشته و چندین فقره سرقت را در پرونده خود یدک می کشند در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند ولی پس از انجام بازجوئی های فنی و مواجهه با ادله غیر قابل انکار به ۲۵ فقره سرقت شامل: ۱۹ فقره سرقت از خانه های مسکونی و باغ ویلاها، ۳ فقره سرقت داخل خودرو و ۳ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند.
باقری گفت: پلیس در تحقیقات بعدی پرونده یک مالخر دیگر اموال سرقتی را نیز دستگیر کرد و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا