نامه نگاری

سربرگ نامه های اداری باید چگونه باشد؟

طریقه ساخت سربرگ برای نامه های اداری

با ما همراه باشید

نمونه سربرگ نامه های اداری شرکتها میتونه تا حد زیادی سلیقه ای باشه

ولی معمولش اینه که بالا سمت چپ جای تاریخ و شماره و پیوست هستش

همون بالای صفحه وسط جای آرم شرکته

بالای صفحه سمت راست هم ممکنه بعضی شرکتها آرمشون رو بگذارند البته یا اینکه یک شعار که نشون دهنده ارزشها و ماموریتهاشون باشه رو درج کنند

خب این شد از بالای صفحه

بدنه نامه شامل نام گیرنده و سمت اون میشه

بعد موضوع رو وسط مینویسین و دو نقطه

بعد سلام

بعد اون چیزی که منظورتونه رو مینویسین

سر آخر تشکر و نام و سمت خودتون در شرکت

و نهایتا امضا

حالا میرسیم به ته سربرگ نامه

بازم خیلی سلیقه ای هستش

آدرس و تلفن و نمابر و ایمیل شرکت میتونه باشه تا گواهی نامه هایی که گرفتین

حالا اگر بخان کلاس بزارن آدرس رو به انگلیسی هم بلغور و در پایین سربرگ مینویسن !

کلاسه دیگه ! کی به کیه !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا