نامه نگاری

نمونه نامه اعتراض به رد شدن تقاضای صدور ویزا به سفارت

ابوالحسن بن محمد که کاتب امام رضا علیه‏السلام بود می‏گوید:

امام رضا علیه‏السلام فرزند خود امام محمدتقی علیه‏السلام را در حالیکه کودکی بیش در مدینه نبود، جز با کنیه‏اش یاد نمی‏کرد و می‏فرمود:

پسرم ابوجعفر علیه‏السلام به من این چنین نوشته: و از او با تعظیم یاد می‏کرد و در نهایت بلاغت و زیبائی جواب نامه‏هایش را پاسخ می‏داد.

حدثنا أبوالحسین بن محمد بن أبی عباد و کان یکتب للرضا علیه‏السلام… ما کان علیه‏السلام یذکر محمدا ابنه إلا بکنیته یقول:
کتب الی أبوجعفر علیه‏السلام و هو صبی بالمدینة، فیخاطبه بالتعظیم و ترد کتب أبی‏جعفر علیه‏السلام فی نهایة البلاغة و الحسن.

جناب آقای …………..

مسئول …………..

موضوع : تقاضای بررسی مجدد مدارک جهت صدور ویزا

با سلام و احترام

بدینوسیله به استحضار می رساند اینجانب …………. به شماره ملی ……………..به جهت  گردشگری و جهانگردی / معالجه بیماری / ادامه تحصیل در رشته زبان و  تقاضای صدور ویزا جهت کشور متبوعتان از تاریخ …………..لغایت …………..می باشم و به پیوست مدارک تحصیلی خود در رشته …………..و نامه پذیرش دانشگاه داغون را بحضور تقدیم می نمایم. لازم به ذکر است اینجانب فارغ التصیل مدرسه تیزهوشان  بوده و رتبه دو رقمی کنکور منطقه را نیز بدست آورده ام و همچنین دارای مقالاتی در ISI و مجلات تخصصی و معتبر ایرانی بشرح پوست می باشم.

با عنایت به زمان کم باقی مانده جهت ثبت نام در دانشگاه داغون از جنابعالی تقاضا دارم مدارک اینجانب مجدد مورد بررسی قرار گیرد. توضیح اینکه اینجانب بعلت علاقه مندی به خانواده و شغل فعلی خود  متعهد می گردم پس از پایان دوره تحصیلی به وطن خود مراجعت نمایم و متقاضی تمدید ویزای خود نباشم .

با تقدیم احترام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا