طلاق

شهر نیر شهری بدون طلاق

به گزارش وبسایت خبری فارس فارس نیوز ، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نیر  در استان اردبیل روز گذشته در جلسه ثبتی که در فرمانداری برگزار شد، اعلام کرد : در شهرستان نیر به دلیل اینکه هیچ دفترخانه ثبت طلاقی وجود ندارد هیچ طلاقی به ثبت نمی‌رسد و به همین دلیل آمار دقیقی از طلاق احتمالی در این شهر وجود هم در دست نیست .

آقای اسد حسن‌ِزاده رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نیر  در ادامه افزود : به همین دلیل ثبت طلاق در شهرستان نیر در حد صفر است اما در شش ماه  اول امسال بیشتر از صدوبیست و چهار مورد ازدواج در دفاتر شهرستان نیر به صورت گرفته است .

آقای اسد حسن‌ِزاده اعلام کرد :‌ به دلیل قبح و زشتی عمل طلاق صاحبان دفاتر این شهرستان راغب به دایر کردن دفتر  ثبت طلاق نمی باشند و به همین دلیل  امیدواریم به صورتی اقدام شود تا شهر نیر به عنوان شهر بدون طلاق کشور نیز نامگذاری شود.

آقای اسد حسن‌ِزاده هم با بیان اینکه میزان ازدواج در این شهرستان به مراتب بالاتر از طلاق می باشد ، افزود : متوسط سن ازدواج مردان بیست و شش سال و در زنان بیست و یک سال می باشد که امیدواریم همچنان امار ازدواج درشهرستان نیر بالا برود و طلاقی هم ثبت نشود

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا