فرم های آماده

نمونه تعهد کارخانه به ادارات نظارتی

  • در صورت عدم رعايت مقررات وضع شده و تعهدات خويش در كارخانه مجوز و يا پروانه بهره برداري صادره را بلافاصله جهت اخذ هر گونه تصميم مقتضي و در صورت لزوم ابطال آن، تسليم اداره نظارت بر مواد خوراكي، آشاميدني…….

 

وزارت بهداشت و درمان و آموزش پژشكي

مدیریت نظارت بر مواد خوردنی، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي

 

تعهد و سوگند نامه مؤسس و سرمايه گذار شركت/کارخانه/كارگاه مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي

 

اينجانب:                         فرزند:                             شماره شناسنامه:                           صادره از:

متولد:                             ساكن:

تلفن:                             به عنوان مؤسس و سرمايه گذار مؤسسه:

توليد كننده محصولات:                                           براي ساعات        الي                    (شروع و خاتمه) تقبل نموده و ضمن تعهد به ذات پروردگار يكتا سوگند ياد مي كنم كه:

 

1- در ساعات اعلام شده برابر فرمول ارائه شده به اداره نظارت بر مواد خوراكي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي و با استفاده از مواد اوليه مرغوب و قابل مصرف انساني، تحت نظر مسئول فني، مسئول توليد بوده و ملزم به رعايت كليه مسائل فني و بهداشتي و نظارت و پيشنهادات سازنده مسئول فني در اين زمينه برابر قوانين موجود باشم.

 

2- در تمام موارد مربوط به تهيه مواد اوليه جهت توليد و بسته بندي و عرضه محصولات رعايت ضوابط موجود و طهارت و احكام اسلامي را نموده و از هر گونه تخلفي در اين زمينه خودداري نمايم.

 

3- همواره مصلحت جامعه را بر منافع مادي مؤسسه و خود مقدم داشته و مناقض مقررات اسلامي و بهداشتي و فني و شرايط استثنايي مصوبه نباشم.

 

4- در صورت عدم رعايت مقررات وضع شده و تعهدات خويش در كارخانه مجوز و يا پروانه بهره برداري صادره را بلافاصله جهت اخذ هر گونه تصميم مقتضي و در صورت لزوم ابطال آن، تسليم اداره نظارت بر مواد خوراكي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي نموده و خود مسئول هرگونه ضرر و زيان ناشي از آن بوده، هيچگونه اعتراض و مسئوليتي متوجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نخواهد شد.

 

 

 

 

 

امضاء كارفرما                                                      تأييد امضاء بوسيله يكي از دفتر رسمي

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا