نامه نگاری

نمونه نامه اعتراض به نتیجه گزینش

با نام و یاد خدای مهربان

با سلام

لطفا توجه فرمایید که این نامه صرفا  بر اساس گمان و فرض ( اشکالاتی که به ندرت ممکن است رخ دهد ) نوشته شده و فقط بعنوان یک پیشفرض و الگوی نوشتن نامه  جهت کسانی که در نوشتن نامه های اداری مشکل دارند در اینجا قرار داده شده است . لطفا اگر تمام یا برخی موارد اعلامی زیر درخصوص شما صدق نمی کند از نوشتن آن جدا خودداری نمایید . به خداوند توکل و اعتماد نموده و در فرم ها حقیقت ، حقیقت و فقط حقیقت را بنویسید .

و همچنین توجه داشته باشید که ممکن است برای برخی مشاغل حساسیت ویژه ای وجود داشته باشه و رد صلاحیت شما دلیل بر رد صلاحیت و شایستگی شما در مشاغل دیگر نیست. نگران نباشید و با توکل بر خدا تلاشتون رو بیشتر کنید.

در خاتمه به عزیزانی که به مسئولیت خطیر و پر زحمت گزینش، اشتغال دارند خداقوت گفته برایشان در این راه آرزوی موفقیت دارم .

با تشکر ملابنویس

رییس محترم هسته گزینش

موضوع : اعتراض به نتیجه گزینش

با سلام و تحیت

احتراما به استحضار می رساند اینجانب فلانی  در اجرای ماده 14 قانون گزینش با مشخصات زیر که در آزمون استخدامی و مصاحبه شرکت … شرکت نموده ام در  اعتراض به رای هسته ……………. تقاضای تجدید نظر خود را برای رسیدگی و اعلام رای بحضور تقدیم می دارم.

نام : نام خانوادگی : نام پدر : شماره شناسنامه : آخرین مدرک تحصیلی :

آدرس و شماره تلفن محل سکونت :

استان شهرستان خیابان اصلی خیابان فرعی کوچه پلاک شماره تلفن

آدرس و شماره تلفن محل کار :

استان شهرستان خیابان اصلی خیابان فرعی کوچه پلاک شماره تلفن

همچنین تاریخ ابلاغ رای مورخه فلان بوده که تصویر آن به ضمیمه بحضور ارسال می گردد

در ادامه در خصوص دلایل اعتراض به نتیجه گزینش بعرض آن مقام محترم می رساند که اینجانب ……………… .

همچنین تحقیقات محلی به درستی انجام نگردیده است و همانگونه که حضرتعالی استحضار دارید گاهی اوقات وقوع برخی اختلافات جزئی بین همسایگان از حق شارژ ماهیانه گرفته تا محل پارک خودرو و یا سر و صدای بازی کودکان و همچنین چشم هم چشمی و گاهی حسادت مانع از بیان حقیقت و خدای ناکرده دروغ و بدگویی می گردد که البته باید فردای قیامت پاسخگوی عمل و گفتار خود باشد لذا تقاضای تجدید تحقیقات محلی را بحضور تقدیم می نمایم و باور دارم که آفتاب حقیقت پشت ابر نخواهد ماند.

همچنین درخصوص مصاحبه انجام شده در هسته گزینش نوع برخورد مصاحبه گر نوع سوالات مطرح شده زمان و مکان مصاحبه نکاتی چند را بحضور معروض می دارم از جمله اینکه با توجه به این مهم که نتیجه گزینش تاثیر به سزایی در آینده شغلی و خانوادگی اینجانب می گذارد دچار استرس شده و حتی با دانستن جواب سوالات نتوانستم به درستی پاسخگو باشم و هرچند رفتار مصاحبه کننده محترمانه بود لیکن با توجه به زمان و مکان مصاحبه جو دوستانه ای فراهم نشد که از استرس و نگرانی شدید من بکاهد.ضمن اینکه برخی سوالات نیز به درستی مطرح نگردیده بود.

از دیگر دلایل اینجانب در اعتراض به علت عدم پذیرش اینجانب ، …………. می باشد.

همچنین به استحضار می رساند شایستگی ها و محاسنی که در ابعاد اخلاقی اعتقادی و سیاسی در خصوص اینجانب نادیده گرفته شده است بشرح زیر می باشد:

در خاتمه با ذکر مجدد اهمیت نتیجه گزینش در زندگی کاری و شخصی تقاضای تجدید نظر در رای صادره را بحضور تقدیم می نمایم و از بذل توجه جنابعالی تشکر نموده و توفیق روز افزین جهت حضرتعالی و دیگر همکاران مجموعه را  از خداوند متعال خواستارم.

والسلام علی من التبع الهدی

با تشکر

فلانی

 

—————-

آقای ……. در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی …..، با بیان اینکه طبق ماده 2 گزینش ضوابط عمومی اخلاقی، اعتقادی و سیاسی کارکنان در قالب 7 بند مطرح در قانون درکسب نتیجه متقاضی تاثیر دارد، به بیان ویژگی‌های گزینش صنعت …. پرداخت.

وی در تشریح هفت بند ضوابط عمومی، افزود: اعتقاد به دین مبین اسلام و یکی از ادیان مصوب در قانون اساسی؛ التزام عملی به احکام اسلام؛ اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی؛ عدم اشتهار به فساد اخلاقی و تجاوز به فسق؛ عدم سابقه وابستگی تشکیلاتی، هواداری از احزاب، سازمان‌ها و گروه‌های غیر قانونی؛ عدم سابقه محکومیت کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر 7 بندی است که نداشتن هر کدام از آنها در کسب نتیجه منفی برای متقاضی تاثیر گذار خواهد بود.

…..

داوطلبان پیش از شرکت در گزینش چه آمادگی‌هایی داشته باشند؟

به گفته دبیر هیأت مرکزی گزینش ………..، داوطلبان قبل از شرکت در گزینش باید التزام عملی و اخلاقی آنها اثبات و احراز شود. همچنین باید از احکام عملی مانند نماز، روزه، مطهرات،‌ نجاسات،  احکام مسافر، خمس و مسائل سیاسی روز در حد معمول یک فرد انقلابی و مسلمان مطلع بوده و با نهادهای انقلابی و ارکان جمهوری اسلامی آشنایی داشته باشند.

وی افزود: متقاضیان باید از مواردی که در کتاب رساله عملی برای یک مسلمان معمولی لازم است همچون احکام مسافر، خمس، زکات، روزه و نماز آگاهی داشته و بر آن مسلط باشند. بنابراین برای افرادی که شرایط آن را قانون مشخص کرده، سیر مطالعاتی مد نظر قرار گرفته است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا