اخبار حوادث

پلیس بیرجند سارق قمه کش را دستگیر کرد

  • سرهنگ امیرآبادی زاده افزود: ماموران مستقر در محل به فرد تحت تعقیب دستور ایست دادند که وی با قمه ابتدا با پلیس درگیر و سپس از محل متواری شد که در ابتدای بلوار اصلی خیابان، ولی عصر (عج) دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد.
فردی که با در دست داشتن قمه و ایجاد رعب و وحشت در خیابان ولی عصر(عج) بیرجند دست به سرقت می زد در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

 از میزان، فرمانده انتظامی بیرجند گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر شرارت و ایجاد رعب و وحشت توسط فردی برای شهروندان و وقوع چند سرقت در خیابان ولی عصر (عج) بیرجند اکیپ گشت این یگان به محل اعزام شد.

وی افزود: با توجه به موقعیت محل جرم ماموران در بررسی‌های خود در خیابان مجاور به فردی مشکوک شدند و او را تحت نظر قرار دادند که فرد تحت تعقیب در خیابان ولی عصر (عج) قصد ورود به یک آرایشگاه زنانه داشت که با توقف یک دستگاه پراید مقابل آرایشگاه وی از هدف خود منصرف شد و سپس برای سرقت از داخل یک خودرو پراید پارک شده در حاشیه خیابان اقدام کرد.

سرهنگ امیرآبادی زاده افزود: ماموران مستقر در محل به فرد تحت تعقیب دستور ایست دادند که وی با قمه ابتدا با پلیس درگیر و سپس از محل متواری شد که در ابتدای بلوار اصلی خیابان، ولی عصر (عج) دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی بیرجند خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا