خانواده

نحوه مذاکره کردن

  • تکیه کردن به صندلی و دست گذاشتن روی میز از دیگر نشانه های این افراد است. آنها انگشتان خود را روی میز قرار می دهند، انگار که مالک میز و صندلی زیر دست خود هستند.

خنده های بلند
خنده این افراد با صدای بلند و رسا همراه است. از خندیدن با صدای بلند در جمع لذت می برند، دوست دارند بر دیگران تاثیر بگذارند و دیگران از خنده آنها مطلع شوند. از خندیدن با صدای بلند به عنوان یک ابزار برای دیده شدن استفاده می کنند. علاوه بر این در تلاش هستند تا همیشه دندان های تمیز و سفیدشان را به همه نشان دهند.

سکوت های معنا دار
افراد دارای اعتماد به نفس معمولا یک مشخصه یکسان دارند و آن سکوت های معنی دار آنهاست که در میان جملات دیگران و جملات خودشان از این سکوت ها استفاده می کنند. این سکوت ها برای جلب توجه و گرفتن زمان برای فکر کردن درباره جملات دیگران است. آنها می دانند کجا ساکت شوند و چه وقت سر خود را به طرفین تکان دهند.

آنها می دانند سکوت برای انجام کارها چه قدرتی دارد. افرادی که اعتماد به نفس دارند فاصله ایستادن خود را با دیگران معین و سعی می کنند اندازه یک جلو نظام که در مدارس آموختیم با دیگران فاصله داشته باشند. آنها با ایجاد فاصله حریم خود را مشخص می کنند. دست در جیب گذاشتن و ایستادن یکی دیگر از نشانه های افراد با اعتماد به نفس بالاست. آنها یک دست خود را در جیب قرار می دهند و با دست دیگر حرکات غیر کلامی را بیان می کنند. با گذاشتن یکی از دست ها در جیب نشان می دهند که قدرت استدلال و تفکر خوبی دارند.

شیوه نشستن پشت میز و صندلی
تکیه کردن به صندلی و دست گذاشتن روی میز از دیگر نشانه های این افراد است. آنها انگشتان خود را روی میز قرار می دهند، انگار که مالک میز و صندلی زیر دست خود هستند. خیلی محکم و صاف می نشینند، انگار کسی قرار است صندلی را از زیر آنها بگیرد. آنها مراقب جایی که می نشینند هستند و حواس شان به اطراف است. آنها خود را دوست دارند، برای بدن خود احترام قائل هستند و سعی می کنند همیشه و همه جا خوش بگذرانند، مثلا کمتر از وسایل و خوراکی های مضر استفاده می کنند چون می خواهند همیشه بدنی سالم داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا