فرم های آماده

نمونه متن قرارداد اجاره سردخانه

  • ماده 7) سردخانه متعهد است مقدار کالا وارده را سالم تحویل گرفته و در برودت منهای بیست (20-) الی منهای بیست و پنج (25-) درجه سانتیگراد با شرایط استاندارد نگهداری و سالم تحویل نماید .

 

تاریخ : ……….

شماره : ……….

قرارداد اجاره سردخانه

 

این قرارداد بین شرکت ……………..  به مدیریت آقای …………….. فرزند …………….. شماره شناسنامه …………….. صادره از …………….. متولد …………….. ساکن …………….. به شماره ثبت …………….. به نمایندگی آقای ……………………….. فرزند ……………. محل اقامتگاه …………….. که کارفرما نامیده می شود و شرکت …………….. به مدیریت آقای …………….. فرزند ………………. شماره شناسنامه …………….. صادره از ……………… متولد ………………… ساکن ……………….. شماره ثبت ……………. به نمایندگی آقای ……………………. فرزند ……………. اقامتگاه ………………….. که از این پس سردخانه نامیده می شود از طرف دیگر با شرایط زیر منعقد می گردد :

ماده 1) موضوع : عبارت است از اجاره ظرفیت زیر صفر سردخانه به طور دربست و مازاد به ظرفیت از قرار هر تن ……………….. جهت نگهداری گوشت , مرغ , ماهی و پرتقال و سیب و غیره .

ماده 2) مدت : از تاریخ ………………… لغایت …………………… می باشد .

ماده 3) بیمه کالا : هزینه بیمه کالای موجود در سالن های سردخانه موضوع قرارداد به عهده صاحب کالا بوده که به وسیله سردخانه بیمه گردیده و اصل بیمه نامه به مدیریت شرکت …………… ارسال خواهد شد در غیر این صورت مسئولیت خسارت وارده ( ناشی از بیمه نبودن ) به عهده سردخانه خواهد بود .

ماده 4) تخلیه و بارگیری و تأمین نیروی کارگری به عهده سردخانه می باشد و شرکت کارفرما ………………. بابت تخلیه و یا بارگیری انواع کالاهای تحویلی مبلغ …………………. به سردخانه پرداخت خواهد نمود .

ماده 5) سردخانه موظف است حداکثر استفاده از فضای مورد اجاره جهت چیدن مواد غذایی را به کار گیرد .

ماده 6) سردخانه موظف است در ساعات ……………….نسبت به تخلیه و بارگیری کالای شرکت کارفرما اقدام نماید .

ماده 7) سردخانه متعهد است مقدار کالا وارده را سالم تحویل گرفته و در برودت منهای بیست (20-) الی منهای بیست و پنج (25-) درجه سانتیگراد با شرایط استاندارد نگهداری و سالم تحویل نماید .

ماده 8) مسئولیت نگهداری کالای شرکت کارفرما به عهده سردخانه می باشد و در صورت بروز هرگونه خسارات و ضایعات ناشی از عدم رعایت نگهداری کالا و نقص فنی , سردخانه موظف به جبران خسارات طبق نظر کارشناس رسمی دادگستری می باشد .

ماده 9) سردخانه ملزم به توزین در هنگام دریافت و تحویل کالا می باشد که می بایست عیناً در دفاتر کالا و برگ های ورود و خروج و کاردکس ثبت شود تا در صورت بروز مشکل قابل رسیدگی باشد .

ماده 10) ظرفیت تخلیه و یا بارگیری سردخانه برای انواع ……………. تن روزانه می باشد و کامیون هایی که بیش از ………………….. ساعت برای تخلیه و بارگیری متوقف شوند کلیه خسارات وارده ناشی از تخلیه و بارگیری به عهده سردخانه می باشد مشروط به این که تریلر در اول وقت کاری در محل سردخانه آماده برای تخلیه باشد .

میزان حق توقف برای تریلر بیش از ………………… ساعت براساس مصوبه وزارت راه و ترابری هر ساعت …………………… ریال می باشد .

ماده 11) افت معقول کالای سردخانه مورد قبول شرکت کارفرما ……………….. می باشد و افت بیش از حد معقول آن طبق نظر کارشناس رسمی دادگستری به عهده سردخانه خواهد بود .

ماده 12) سردخانه متعهد است ورود و خروج کالای شرکت کارفرما …………………. را هر روز به صورت تلفنگرام به مدیریت ……………….. گزارش نماید .

ماده 13) حق الحفاظ سردخانه و هزینه تخلیه و بارگیری توسط مدیریت …………………. برای پرداخت به شرکت کارفرما ………………… ارسال خواهد شد .

ماده 14) شرکت کارفرما ……………….. به منظور اجرای کامل مفاد قرارداد ضمانت نامه بانکی شماره …………………… به مبلغ ……………… صادره از بانک ………………….. مبلغ ……………….. به شرکت تسلیم و سردخانه را مجاز و مختار می نماید در صورت عدم انجام هریک از تعهدات  فوق الذکر مبلغ مذکور را به نفع خود تملک و سردخانه از این بابت هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت و خسارات مازاد بر مبلغ مذکور در صورت وقوع بین نمایندگان طرفین رسیدگی و تسویه می شود و در صورت عدم حصول توافق از طریق مراجع قضایی حل و فصل خواهد شد .

ماده 15) نماینده شرکت سهامی گوشت کشور در سردخانه مستقر و نظارت خواهد نمود .

ماده 16) سردخانه بانک …………………. شعبه ……………….. را جهت واریز حق الحفاظ و هزینه تخلیه و بارگیری اعلام تا از طریق شرکت اقدام لازم معمول گردد .

ماده 17) در صورت بروز اختلاف , ابتدا به صورت مسالمت آمیز حل و فصل می گردد و در مرحله بعد مراجع قضایی صالح به رسیدگی و اتخاذ تصمیم می باشند .

ماده 18 ) این قرارداد در 18 ماده و در سه نسخه تنظیم و به امضای طرفین رسید که هرسه نسخه آن در حکم واحد می باشد که پس از مبادله لازم الاجرا می باشد .

 

کارفرما                                                                                                               پیمانکار

 

شهود : 1) آقای …………….. فرزند ……………..

2) آقای …………….. فرزند ……………..

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا