نامه نگاری

نمونه نامه احساسی

یک نمونه نامه احساسی را برای این ساعت در ایران پریسونس آماده کرده ایم

….

نزدیک به یک ماه می گذرد از روزی که به ناچار از باشگاه محبوبم، پرسپولیس دل کندم. یک ماه دشوار و پر از ناملایمات که دیگر علاقه ای به واگویی آنها ندارم.

در تمام این روزها و شبها، اگر چه دیگر مسئولیتی در پرسپولیس دوست داشتنی نداشتم، قلبم با بازیکنان، مربیان و هواداران باشگاه محبوبم بود. در همه این روزها و هفته ها آروز کردم پرسپولیس ما همپنان سربلند بماند. آروز کردم که خداوند منان به همه ما لطفی عنایت کند که بتوانیم شادی دل طرفداران پرسپولیس را بر دلخوشی های شخصی مان ترجیح دهیم. بتوانیم فراموش کنیم. بتوانیم ببخشیم و صبر پیشه کنیم و ایمان داشته باشیم که خداوند همیشه با صابران است.
نیازی نیست توضیح دهم که شرایط پرسپولیس امروز چه اندازه حساس است. نیازی نیست توضیح دهم که هوادار پرسپولیس، پس از ماهها خون دل خوردن همه امیدش به همین چند بازی آخر است. همین چند قدم پایانی که اگر خدا بخواهد و بتوانیم با صلابت برداریم، پاداشی شایسته در انتظارمان خواهد بود.
امیدوارم دوستان رسانه ایم این چند خط نوشته را “بیانیه” و “خطابه” نخوانند. نامش را نمی دانم اما ایمان داشته باشید که حرفهای دلم است.
من محمد رویانیان، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس، امروز قلبم را از هر کینه ای  پاک می کنم و خاضعانه از همه پرسپولیسی ها می خواهم تنها به موفقیت تیم محبوبشان فکر کنند.
شعار نمی دهم که همه چیز را فراموش کرده ام یا همه آنهایی را با من و پرسپولیس بد کرده اند، بخشیده ام، اما تلاش می کنم در این شرایط حساس، به خاطر موفقیت پرسپولیس، در کنار دوستان و حتی منتقدانم، برای سربلندی تیم محبوبم بکوشم.
انتظار هم ندارم اگر به کسی بد کرده ام، یا کسی را با کارهای اشتباهم آزرده ام مرا به یکباره ببخشد، اما بسیار بسیار خوشبینم که دوستان و منتقدان پرسپولیسی ام، امروز به جای تسویه حسابهای شخصی، به موفقیت تیم بیاندیشند.
راه زیادی نمانده. تیم محبوب ما 4 نبرد سرنوشت ساز دارد. غرورانگیز خواهد بود اگر فرزندان پرسپولیس عزیز در پایان این 4 بازی، جام قهرمانی را بالای سر ببرند یا دست کم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. بگذارید دست در دست هم برای رسیدن به این موفقیت ها تلاش کنیم. قلبم گواهی می دهد که پیروز خواهیم شد، اما اگر هم خدای ناکرده، موفقیتی به دست نیامد، شرمسار نخواهیم بود چرا که وجدانمان گواهی خواهد داد که آب به آسیاب رقیبان نریخته ایم.
تلاش کردم این چند خط را صادقانه بنویسم. تلاش کردم از کسی نامی نبرم، گذشته را به میان نکشم و گلایه ای نکنم چون ایمان دارم که همه آگاهید که وقت گلایه نیست. امروز وقت با هم بودن است. بگذارید لذت در کنار هم بودن در روزهای دشوار را تجربه کنیم. بگذارید به هدف مشترکمان فکر کنیم. به سربلندی پرسپولیس عزیز.
من محمد رویانیان، هوادار کوچک پرسپولیس، بار دیگر به همه اطمینان می دهم که از نوشتن این کلمات هدفی جز موفقیت تیم محبوبم نداشته ام. به همه اطمینان می دهم که در برابر همه کارهایی که کرده ام و تصمیماتی که گرفته ام پاسخگو خواهم بود.
منتقدان من می توانند از فردای پایان لیگ، دوباره کارشان را با جدیت پی بگیرند. می توانند دوباره پیکان حملاتشان را به سوی من بگیرند، مشروط به آنکه در این روزهای سرنوشت ساز بگذارند پرسپولیس آرام باشد.
جمله آخر را خطاب به عادل فردوسی پور عزیز می نویسم. او که وجدان بیدار فوتبال است: هفته گذشته به بییندگان وعده دادی که در برنامه آینده مسائل پرسپولیس را مفصل بررسی خواهی کرد. نمی خواهم در کار رسانه ایت که انصافا کم عیب و ایراد است، دخالت کنم، اما کاش می شد اجازه دهی که این چند هفته پایانی لیگ بازیکنان و مربیان تمرکزشان را از دست ندهند. پرسپولیس، استقلال، فولاد، سپاهان، نفت و حتی تیم های پایین جدول امروز بیش از همیشه به آرامش نیاز دارند. کاش می شد دست به دست هم دهیم که این آرامش بر هم نخورد تا خدای ناکرده حقی از کسی ضایع نشود.
با احترام فراوان برای جامعه ورزش ایران
محمد رویانیان
مدیرعامل پیشین پرسپولیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا