فرم های آماده

اظهار نامه راجع به تعهد بيع همراه با چگونگي ثبت و ابلاغ آن

  • محترما به حكايت قرارداد مورخ     تعهد نموده اين در پلاك ثبتي    بخش    به نشاني     به احداث     دستگاه آپارتمان مبادرت نموده ، سپس با تكميل بنا و آماده شدن مدارك انتقال واحد شماره    ….

 

اظهار نامه راجع به تعهد بيع همراه با چگونگي ثبت و ابلاغ آن

 

 

 

برگ اظهار نامه

 

مشخصات و اقامتگاه اظهار كننده

 

 

موضوع اظهار نامه

 

مشخصات و اقامتگاه مخاطب

 

(خانم )مشخصات كامل اظهار كننده

 

 

اعلام مراتب ذيل راجع به تعهد بيع  

 

مشخصات كامل مخاطب (آقاي )

خلاصه اظهارات

مخاطب محترم :

جناب آقاي

با سلام

محترما به حكايت قرارداد مورخ     تعهد نموده اين در پلاك ثبتي    بخش    به نشاني     به احداث     دستگاه آپارتمان مبادرت نموده ، سپس با تكميل بنا و آماده شدن مدارك انتقال واحد شماره     آن را با حضور در دفتر خانه به نشاني     به اينجانب انتقال دهيد نظر بر اينكه از مبلغ قرارداد   ريال آن پرداخت و قرار بوده بقيه در زمان تحويل و انتقال رسمي تاديه شود و عليرغم مضي (گذشت ) تاريخ اجراي تعهد از تحقق مفاد قرارداد امتناع نموده ايد با ابلاغ اين اظهار نامه اعلام مي دارد چون در تاريخ مقرر در دفتر خانه مذكور حاضر نشده ايد به منظور ابراز حسن نيت از شما دعوت مي شود در تاريخ      ساعت 8 الي 5/14 در دفتر خانه يادشده حضور يافته و آپارتمان مورد قرارداد را به اينجانب انتقال دهيد . در صورت امتناع ناگزير اقامه دعوي و مطالبه تعهدات قرارداد و خسارت متعلقه خواهد بود .

 

با تشكر

نام و نام خانوادگي (خريدار )

امضاء ‌و تاريخ

 

خلاصه جواب

 

137

شماره ثبت اظهار نامه

                                      15/01/75

 

به تاريخ بيستم فروردين هفتاد و پنج به نشاني مخاطب مراجعه شد . حضور نداشت . يك نسخه اظهار نامه طبق ماده 69 قانون آيين دادرسي مدني (جديد ) با احراز هويت به خانم     همسرش ابلاغ گرديد و تعهد نمود مخاطب را تسليم اظهار شونده نمايد .

 

 

 

نام – امضاء

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا