اخبار حوادث

ادعای پسر جوان برای دفاع از خود در برابر تجاوز

  • صبح دیروز اولیای دم میلاد از ابتدای جلسه برای قاتل درخواست قصاص کردند این جلسه دادگاه در حالی برگزار شد که در جلسات قبلی وحید نیت سوءاستفاده جنسی میلاد را مطرح نکرده بود و در این جلسه به زبان آورد. در انتها قضات وارد شور شدند تا برای متهم تصمیم‌گیری کنند.

در تاریخ یکم شهریورماه سال ٩٤ خانواده پسر ٢٠ ساله‌ای به نام میلاد به کلانتری ١٧٠ کهریزک مراجعه کردند و از ناپدید شدن پسرشان خبر دادند.

به گزارش اعتماد، جست‌وجو برای پیدا کردن میلاد ادامه داشت تا اینکه چند روز بعد جسدش در حالی که در قسمت‌های مختلف آن ضربه‌های عمیق چاقو دیده می‌شد در یکی از جوی‌های آب اطراف منطقه کهریزک پیدا شد.

کارآگاهان دادسرای جنایی ناحیه ٢٧ تهران تحقیقات‌شان را آغاز کردند. ماموران یک پسربچه‌ای را یافتند که وحید را به عنوان عامل جنایت معرفی کرد.

این پسربچه به ماموران گفت: «من دیدم که آن شب پابرهنه به خیابان آمد و کیسه‌ای سنگین راداخل ماشین گذاشت.» تحقیقات بیشتری صورت گرفت و تمامی دوستان مقتول مورد بازجویی قرار گرفتند تا اینکه همه تحقیقات متفق القول به سمت وحیدرفت و او به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.

اگرچه او در ابتدای تحقیقات هیچ چیزی را نمی‌پذیرفت اما در ادامه مدعی شد مقتول نیت شومی داشته که او را کشته. او درباره حمل جسد نیز به ماموران گفت: «من پس از کشتن مقتول سریعا جسد را از مغازه خارج کردم و در ماشین گذاشتم و آن را به بیابان‌های پشت حرم بردم تا مفقودش کنم و اثری از خودم در زمینه قتل نگذارم.»

وحید بار دیگر صبح دیروز در جلسه دادگاه به ریاست قاضی کیخا و مستشار قاضی مقدم زهرا از خود دفاع کرد.

او درباره اینکه چطور میلاد را به قتل رسانده، گفت: «من ومیلاد با هم رفیق بودیم. شبی که قتل اتفاق افتاد من به مغازه مرغ فروشی پدرم رفته بودم تا در را قفل کنم و به خانه بروم. اما همین که وارد مغازه شدم سایه‌ای در تاریکی دیدم که به من نزدیک شد. اول ترسیدم و می‌خواستم فرار کنم اما نمی‌توانستم مغازه را رها کنم. وقتی سایه نزدیکم شد فهمیدم میلاد است. او با چاقو به سمتم حمله کرد و قصد سوءاستفاده اخلاقی از من را داشت. خیلی ترسیده بودم. به او گفتم چه کار داری که دیدم شلوارش را در آورده است و پی به نیتش بردم. ترسیده بودم و با چاقویی که در مرغ فروشی بود سریعا به او هجوم بردم و ضرباتی را وارد کردم که یادم نمی‌آید به کجای مقتول خورد و چند ضربه بود. جسدش را در ماشین پدرم گذاشتم و در اطراف کهریزک رها کردم. »

صحبت‌های وحید در حالی مطرح شد که به گفته پزشکی قانونی ضربه‌های چاقو بر حساس‌ترین قسمت‌های بدن میلاد فرود آمده بود.

صبح دیروز اولیای دم میلاد از ابتدای جلسه برای قاتل درخواست قصاص کردند این جلسه دادگاه در حالی برگزار شد که در جلسات قبلی وحید نیت سوءاستفاده جنسی میلاد را مطرح نکرده بود و در این جلسه به زبان آورد. در انتها قضات وارد شور شدند تا برای متهم تصمیم‌گیری کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا