سربرگ نامه های اداری باید چگونه باشد؟
طریقه ساخت سربرگ برای نامه های اداری
با ما همراه باشید
…
نمونه سربرگ نامه های اداری شرکتها میتونه تا حد زیادی سلیقه ای باشه
ولی معمولش اینه که بالا سمت چپ جای تاریخ و شماره و پیوست هستش
همون بالای صفحه وسط جای آرم شرکته
بالای صفحه سمت راست هم ممکنه بعضی شرکتها آرمشون رو بگذارند البته یا اینکه یک شعار که نشون دهنده ارزشها و ماموریتهاشون باشه رو درج کنند
خب این شد از بالای صفحه
بدنه نامه شامل نام گیرنده و سمت اون میشه
بعد موضوع رو وسط مینویسین و دو نقطه
بعد سلام
بعد اون چیزی که منظورتونه رو مینویسین
سر آخر تشکر و نام و سمت خودتون در شرکت
و نهایتا امضا
حالا میرسیم به ته سربرگ نامه
بازم خیلی سلیقه ای هستش
آدرس و تلفن و نمابر و ایمیل شرکت میتونه باشه تا گواهی نامه هایی که گرفتین
حالا اگر بخان کلاس بزارن آدرس رو به انگلیسی هم بلغور و در پایین سربرگ مینویسن !
کلاسه دیگه ! کی به کیه !