نحوه نوشتن رزومه
چگونه یک رزومه مناسب تهیه کنیم؟
با ما همراه باشید
…
رزومه کاری شما خلاصه ای از معرفی کامل شماست.
لطفا نسبت به تهیه رزومه بصورت مناسب و تایپ شده اقدام فرمایید و جهت شرکتهای متقاضی کارمند ارایه و یا پست فرمایید..
قسمت اول : مشخصات فردی
نام و نام خانوادگی * نام پدر * تاریخ تولد – محل صدور – کد ملی – وضعیت نظام وظیفه – وضعیت تاهل – آدرس سکونت – تلفن منزل – تلفن همراه – تعداد فرزند
ایمیل :
نشانی محل کار فعلی –
قسمت دوم : سوابق تحصیلی
مقطع تحصیلی – نام دانشگاه – مقطع تحصیلی – رشته تحصیلی – معدل – تاریخ اخذ ( کارشناسی ارشد – کارشناسی )
موضوع پایان نامه دانشگاه و توضیح در حد یک خط
سوابق کاری
ردیف – نام شرکت – تاریخ شروع – تاریخ پایان – نوع استخدام – سمت – وضعیت پرداخت بیمه
مقالات یا کتب نوشته شده :
سوابق آموزشی :
1- شرکت در کنفرانس فلان به مدت 10 ساعت در تاریخ فلان
2- گذراندن دوره آموزشی فلان به روش فلان در موسسه فلان به مدت 3 روز در تاریخ فلان
میزان آشنایی با زبانهای خارجی ( خواندن نوشتن و مکالمه )
آشنایی کامل با زبان فلان مدرک تافل با نمره 7
سایر مهارتها
1- آشنایی با ویندوز و نرم افزارهای word – excel – outlook
2- آشنایی با نرم افزارهای فلان
3- تسلط بر مکاتبات اداری
4-
هرچه مهارتهای بیشتری کسب نموده باشید از شانس بیشتری در بدست آوردن یک کار مناسب برخوردادر خواهید بود.
به امید موفقیت شما