نامه به ادارات دولتینامه نگاری

نمونه نامه خطاب به محیط زیست درخصوص حیوان آزاری

افراد سخاوتمند از خوراك دیگران استفاده مى كنند تا دیگران هم از امكانات ایشان بهره گیرند و استفاده كنند; ولیكن افراد بخیل از غذاى دیگران نمى خورند تا آن ها هم از غذاى ایشان نخورند.

قالَ امام رضا(علیه السلام): السَّخیُّ یَأكُلُ طَعامَ النّاسِ لِیَأكُلُوا مِنْ طَعامِهِ، وَالْبَخیلُ لا یَأكُلُ طَعامَ النّاسِ لِكَیْلا یَأكُلُوا مِنْ طَعامِهِ


جناب آقای …………………

مدیر محترم اداره کل حفاظت محیط زیست شهرستان ……………

موضوع : حیوان آزاری

با سلام و تقدیم احترام

بدینوسیله ضمن قدردانی از توجه و تلاش های اخیر جناب عالی  درخصوص رفع معضلات زیست محیطی شهرستان ، نظر به اینکه هنوز شاهد نمونه های بارز حیوان آزاری در شهرمان هستیم، از شما می خواهیم برای پایان دادن به ظلمی که بر مخلوقات بیگناه خداوند به نام ˈتفریحˈ روا می رود، کمک کنید.

اینجانب چندی پیش مطلع شدم یک قلاده بچه شیر و یک عقاب و یک خرس و یک قلاده  یوزپلنگ آسیایی و یک قلاده میمون آفریقایی در یک کارگاه / آپارتمان / منزل  در شرایطی اسفبار از لحاظ بهداشت، جایگاه، تغذیه و تنبیه، نگهداری و تا لحظه مرگ مورد سوء رفتار مالکین قرار می گیرند.

با توجه به اینکه بسیاری از گونه های حیوانات در خطر انقراض قرار دارند بدرفتاری  و نگهداری حیوانات مذکور در قفسی تنگ و آلوده  امری مضموم می باشد و مشاهده وضعیت این حیوانات دل هر بیننده ای را به درد می آورد.

لذا اینجانب به نمایندگی از جمعی از اهالی از جنابعالی خواهشمندیم اقدامات لازم را در خصوص رهایی حیوانات ذکر شده بالا مبذول فرمایید

آدرس محل نگهداری حیوانات : شهر ……………قسمت شمال شهر پلاک  22  منزل آقای …………….

با تشکر

جمعی از حامیان محیط زیست شهرستان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا