نمونه احکام حقوقینمونه متن شکایت نامه

دانلود ورد حكم تخليه مورد اجاره به لحاظ انقضای مدت اجاره

  • چنانچه اجراي حكم منجر به عسر و حرج خوانده شود ، قبل از تخليه به تجويز ماده 9 قانون موجر و مستاجر سال 1362 موضوع قابل بررسي و اتخاذ تصميم خواهد بود . راي صادره غيابي محسوب است .

 

حكم تخليه مورد اجاره به لحاظ انقضاي مدت اجاره
بسمه تعالي

(راي دادگاه )

در خصوص دعوي وكيل خواهان آقاي / خانم …. به طرفيت خوانده آقاي ….به خواسته تخليه مورد اجاره به لحاظ انقضاي مدت اجاره واقع در …..
نظر به اينكه حسب محتويات و دلالت اوراق پرونده مالكيت خواهان نسبت به مورد اجاره و استقرار رابطه استيجاري في ما بين طرفين نسبت به رقبه موصوف تحت تصرف خوانده محرز و مسلم است .
مع التوصيف نظر به اختصاص مورد اجاره به سكونت به حكايت محتويات پرونده و توجهاً به اينكه مدت اجاره قبل از تقديم دادخواست منقضي است و خواهان با تقديم عين دادخواست عدم رضايت خود را بر ادامه رابطه استيجاري و استيفاي منفعت از ناحيه خوانده اعلام داشته است علي ايحال با التفات به اينكه خوانده در قبال دعوي مطروحه هيچ گونه ايراد و دفاعي به عمل نياورده است و دليلي بر خلاف ادعاي خواهان و مراتب فوق الاشاره ابراز ننموده است ، بناء علي هذا دعوي خواهان به نظر دادگاه محمول بر صحت و ثابت تشخيص مستنداً به مادتين 1و 15 قانون روابط موجر و مستاجر مصوب سال 1362 و در اعمال ماده 494 قانون مدني حكم تخليه مورد اجاره فوق الذكر به لحاظ انقضاي مدت اجاره صادر و اعلام مي گردد .
بديهي است ، چنانچه اجراي حكم منجر به عسر و حرج خوانده شود ، قبل از تخليه به تجويز ماده 9 قانون موجر و مستاجر سال 1362 موضوع قابل بررسي و اتخاذ تصميم خواهد بود . راي صادره غيابي محسوب است .

رئيس / دادرس شعبه ……….. دادگاه عمومی ……….

 

 

برای دانلود ورد این مطلب کلیک کنید
يادآوري مي شود كه ، احكام دادگاه ها صرفاً به عنوان نمونه در اين كتاب عنوان شده است . لذا ، سعي گرديده كه در متن احكام دخل و تصرفي صورت نگرفته و به همان شكل چاپ شود . الا اينكه ، در بيشتر موارد از نوشتن مشخصات طرفين پرونده و قضات گرامي خودداري شده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا