نامه نگاری

نحوه نوشتن رزومه

چگونه یک رزومه مناسب تهیه کنیم؟

با ما همراه باشید

رزومه کاری شما خلاصه ای از معرفی کامل شماست.

لطفا نسبت به تهیه رزومه بصورت مناسب و تایپ شده اقدام فرمایید و جهت شرکتهای متقاضی کارمند ارایه و یا پست فرمایید..

قسمت اول : مشخصات فردی

نام و نام خانوادگی *  نام پدر  *  تاریخ تولد – محل صدور – کد ملی – وضعیت نظام وظیفه – وضعیت تاهل – آدرس سکونت – تلفن منزل – تلفن همراه – تعداد فرزند

ایمیل :

نشانی محل کار فعلی –

قسمت دوم : سوابق تحصیلی

مقطع تحصیلی – نام دانشگاه – مقطع تحصیلی – رشته تحصیلی – معدل – تاریخ اخذ ( کارشناسی ارشد – کارشناسی )

موضوع پایان نامه دانشگاه و توضیح در حد یک خط

سوابق کاری

ردیف  – نام شرکت – تاریخ شروع – تاریخ پایان – نوع استخدام – سمت – وضعیت پرداخت بیمه

مقالات یا کتب نوشته شده :

سوابق آموزشی  :

1-      شرکت در کنفرانس فلان به مدت 10 ساعت در تاریخ فلان

2-      گذراندن دوره آموزشی فلان به روش فلان در موسسه فلان به مدت 3 روز در تاریخ فلان

میزان آشنایی با زبانهای خارجی ( خواندن نوشتن و مکالمه )

آشنایی کامل با زبان فلان  مدرک تافل با نمره 7

سایر مهارتها

1-      آشنایی با ویندوز و نرم افزارهای word – excel – outlook

2-      آشنایی با نرم افزارهای فلان

3-      تسلط بر مکاتبات اداری

4-

هرچه مهارتهای بیشتری کسب نموده باشید از شانس بیشتری در بدست آوردن یک کار مناسب برخوردادر خواهید بود.

به امید موفقیت شما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا