اخبار حوادث

پلیس شیراز از یک انبار 30 میلیارد کالای قاچاق را توقیف کرد

  • سردار “احمد علي گودرزي” ادامه داد: مأموران پس از شناسايي مكان مورد نظر، با هماهنگي مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان تعداد زيادي لوازم و كالاي قاچاق و فاقد مدارك قانوني شامل ۶۰۴ دستگاه کولر گازی………..

 

با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان، مقادير زيادي كالاي قاچاق با ارزشي بالغ بر 30 ميليارد ريال در شيراز كشف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان از دپو کالای قاچاق در انباری واقع در يكي از محله هاي شهر شيراز مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

سردار “احمد علي گودرزي” ادامه داد: مأموران پس از شناسايي مكان مورد نظر، با هماهنگي مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان تعداد زيادي لوازم و كالاي قاچاق و فاقد مدارك قانوني شامل ۶۰۴ دستگاه کولر گازی ، ۳۲ دستگاه اجاق گاز ، ۲۰۹ دستگاه یخچال ، ۱۴۳ دستگاه لباسشویی ، ۳۰ دستگاه آب سردکن و ۳۵ دستگاه ظرفشویی كشف كردند.

وي با بيان اينكه در اين راستا يك نفر متهم شناسايي و دستگير شد، افزود: ارزش كالاي قاچاق كشف شده بالغ بر 30 ميليارد ريال برآورد شده است.#

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا